مدیرروستا: در صدد پایان دادن به ناكامی های خانگی شهرداری تبریز هستیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این تیم از 10 بازی كه در نیم فصل دوم با هدایت مدیرروستا رو در روی حریفان قرار گرفته تنها یك برد خارج از خانه مقابل سایپا كسب كرده و در سایر بازی ها پنج باخت و چهار تساوی حاصل عملكرد این تیم بوده است.

شهرداری در پنج بازی خانگی خود در این نیم فصل نیز رنگ پیروزی را ندیده و دو باخت و سه تساوی مقابل حریفان كارنامه این تیم در بازی های خانگی است و مدیرروستا سعی دارد در بازی روز پنجشنبه این هفته معوقه از هفته بیست و هشتم، با برتری مقابل تیم سخت و محكم صبای قم به این ناكامی ها نقطه پایان گذاشته و تیم را از وضعیت بحرانی كه در آن قرار گرفته كمی دورتر كند.

شهرداری تبریز كه هم اكنون وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد و از نامزدهای سقوط به لیگ یك است، برای رهایی از این موقعیت و كنده شدن از ته جدول باید رو در روی تیمی قرار گیرد كه در سال های اخیر به تیم های تبریزی حاضر در لیگ برتر باج نداده و امتیازهای زیادی از تیم های این شهر گرفته است.

صبای قم در زمانی كه تیم های تبریزی در لیگ برتر حضور یافته اند، همواره حریفی سخت و مشكل برای این تیم ها بوده و به راحتی به آنها امتیاز نداده است.

این تیم در سه دوره اخیر لیگ برتر و در مصاف با تیم های تبریزی كه تعداد آنها به 9 بازی می رسد در پنج بازی صاحب برتری شده، در دو بازی به تساوی رسیده و تنها در یك بازی مقابل تراكتورسازی تن به شكست داده است.

بررسی بازی های صبای قم مقابل تیم های تبریزی نشان می دهد كه این تیم به معنای واقعی كلمه 'گربه سیاه' فوتبال تبریز بوده و تیم های تبریزی همواره در مصاف با این تیم دچار مشكل شده اند.

اما شهرداری تبریز در دو دوره حضور خود در لیگ برتر، سه بار با این تیم رو در رو شده كه نتیجه آن دو باخت و یك تساوی به نفع دو تیم بوده است.

در دور دهم و در بازی رفت كه در قم برگزار شد دو تیم به تساوی پرگل چهار بر چهار رسیدند و این زمانی بود كه میثاقیان به عنوان سرمربی، هدایت این تیم را برعهده داشت.

در دیدار برگشت این تیم صبا بود كه با نتیجه یك بر صفر برنده شد و شهرداری را از گرفتن حداقل امتیاز بازداشت.

سومین مصاف دو تیم در لیگ برتر در دور رفت این فصل از رقابت ها و در قم بود كه در این بازی نیز صبای قم با نتیجه سه بر یك شهرداری را شكست داد و برتری خود بر تیم های تبریزی را باردیگر نشان داد.

چهارمین تقابل دو تیم در حالی روز پنجشنبه این هفته رخ می دهد كه شهرداری برای كسب اولین برد خود مقابل این تیم و همچنین فاصله گرفتن از ته جدول دارای انگیزه است، مضاف بر اینكه مدیرروستا و شاگردانش برای كسب اولین پیروزی خانگی نیز باید در این بازی تلاش كنند.

با این تصور كه شهرداری بتواند در این بازی با سه امتیاز زمین مسابقه را ترك كند و شاهین مقابل فجر سپاسی تن به تساوی و یا شكست دهد این تیم می تواند با 30 امتیاز جایگاه راه آهن در رده پانزدهم را از آن خود كند كه در آن صورت تیم از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار می گیرد.

به هرحال مدیرروستا و بازیكنان شهرداری به خوبی می دانند كه این شاید آخرین فرصت برای شهرداری باشد تا خود و تیمشان را از انتهای جدول بالا بكشند و در ادامه رقابت ها با حاشیه امنیت بیشتری به مصاف حریفان بروند.

شهرداری تبریز كه هم اكنون با 27 امتیاز از 27 بازی در رده هفدهم قرار دارد ساعت 16.30 روز پنجشنبه این هفته و از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر رو در روی صبای قمی قرار می گیرد كه با 42 امتیاز از این تعداد بازی در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

قضاوت این بازی بر عهده محمود رفیعی است و آرمان اسعدی و مهدی عالیقدر كمك های وی در این بازی هستند.

7233/587/1647





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: